Kısa dalga yayın

6.03.2009

Teyyo emmi ve Teyyip

teyyo emmi kahveden içeri girer, her zaman ki gibi sobanın yanındaki masasında yerini alır.
o esnada sülo yanına yanaşır:
- emmi neydisen?
- eydir cuggulun gezdiren yesin. sen neyisen, çoluk çocuk torba doruk neydiller?
- ellerinden öpirler emmi, bizim oğlana bi iş ayarlirdin ne oldi?
- haa onu diyiseeeen! ne oldi bilisen?
- yok dayi ne oldi?
- teyyibi aradım, senin oğlana iş için
- hangi teyyip emmi?
- ola hangisi olacak başbakan teyyip
- essah diyisen dayi?
- he valla bende hılaf yok, bilisen
- eee ne oldi, ne dedi?
- telefoni aşdi, tam olayı annadirem. birden van münit, van münit teyyo emmi diye bağırmiya başladi
- heyırdır, niye ki emmi?
- neee bülüm ola, ele kafamın tasi atti sesimi yüsgelttim, benden ufak ya o yüzden
- eeee?
- eee si ne ola! dedim ki; hele bene bak teyyip ele ben o şifon teres gâvuruna benzemem. van münit neyim dedin televiziyada herife artistik ettin! bilisen teyyonun eli terstir çaktım mi derken…
- derken ne oldi emmi?
- ne olacak emmi gurban? affet emmi, sufatan yessir olim, neyim diye mızıldanmiya başladi
-sen ne dedin emmi?
- van münit, van münit teyyip helli bardakta çayım gelir, dedim kapattın sufatına telefonu
- essah mı diyirsen emmi?
- he valla oğul bilisen, bende hılaf yooğğ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkçe kullan ey millet, dilinden utanma olma illet!

Türkçe yazım kuralarına riayet etmeniz, yazdıklarınızın daha anlaşılır olmasını sağlar.
Türkçe her yerde Türkçe'dir, kağıt üzerinde de internet sitelerinde de.
Türkçe yazım kurallarına bir göz atsam iyi olur diyorsanız bu bağlantıyı tıklayınız.