Kısa dalga yayın

17.03.2009

Mehmet Şimşek'in özrü kabahatinden büyük

Şimşek de ‘işsizlik mesleksizlikten’ dedi

Yüzde 13.6’yla rekor kıran işsizliğe bir yorum da Devlet BakanıŞimşek’ten: “İşsizlik Türkiye’nin yapısal sorunu. Özünde de mesleksizlik problemi var''**

Çifte kavrulmuş vatandaşlık sahibi Bakanımız buyurmuş ya,  güya işsizliğin sebebi mesleksizlikmiş!
O zaman bu zatı muhteremin temsilcisi olduğu iktidara sormazlar mı (şahsen ben sordum, sorarım ve sormaya devam ederim) E be muhterem madem işsizlerimiz vasıfsız; peki senin iktidarının 6 yıldır emrinde çalışan MEB ve DPT teşkilatı ne iş görür. Üniversiteler ne iş görür? (Tabela üniversitelerini sormuyorum bile) Hiç mi iktidarın aklına gelmez dünyanın en büyük genç nüfusu bende, ben bunların eğitimini, nereye nasıl kanalize ederim diye? Zaten işsiz mühendisler, öğretmenler, teknikerler, teknisyenler de hava civa öğrenimi görüyor değil mi? Meslek liselerin MYOların eğitim-öğretim veriyor, halk eğitim merkezlerin, belediyeler, İşkur bok yemeye mi meslek kursu diye kaynak harcayıp duruyor?

Sus Bakan sus! Özrün kabahatinden büyük. Bir haltı becerdiğiniz yok, bari kaş yapayım derken göz çıkarmayın. Konuşunca, yazınca darbeci, komplodor, çeteci oluyorsun! İnsanlar tvlerde, radyolarda, gazetelerde vb bangır bangır bağırıyor: Öğretim de öğretim, planlama, üretim... Ama yoook, yok! Vur yaftayı: Hükümet düşmanı, terörist diye yandaş medyada boy hedefi yap, asıl bölücü terörist köpekler de Avrupada, Irakta fink atıp dursunlar; özgürlük de demokrasi, halkların kardeşliği diye....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkçe kullan ey millet, dilinden utanma olma illet!

Türkçe yazım kuralarına riayet etmeniz, yazdıklarınızın daha anlaşılır olmasını sağlar.
Türkçe her yerde Türkçe'dir, kağıt üzerinde de internet sitelerinde de.
Türkçe yazım kurallarına bir göz atsam iyi olur diyorsanız bu bağlantıyı tıklayınız.