Kısa dalga yayın

3.03.2009

Erzurumlu çay bardağı olarak...

Turkcell'in Erzurum çağrı merkezi tanıtım filmini umarım seyretmişsinizdir. Gerçi sizin için ne ifade eder bilmem ama ben, Erzurumlu olarak büyük sevinç duyuyorum.Böyle bir girişimin yerel değerlerle bezeli tanıtımı şahane olmuş. Turkcell iştiraki olan uluslararası başarılara imza atmış Global Bilgi'nin yapmış olduğu bu çalışma sadece Erzurumla sınırlı değil, yeni bir tane de Diyarbakır'a açıldı. Bazı cühela takımı İstanbul'daki çağrı merkezinin Erzurum'a taşınarak İstanbulda çalışanların işsiz kalmalarından bahsetmiş, nasıl böyle salak olunabiliyor şaşıyorum.
Turkcell'in Anadolu'daki bu tür yatırımlarının devam edeceği belirtiliyor. Ben bir Erzurumlu olarak Turkcell'in Anadoluya inancını ve bu tür girişimlerini tebrik ediyor, canı gönülden daha da başarılı olmalarını diliyorum. Bölgede doğan sermaye, kendi insanına güvenmezken bu insanlar riski göze alıp Anadoluya inançlarını gözler önüne seriyorlar.

Video bağlantısı : http://www.youtube.com/watch?v=f2mtrv2iy-4

4 yorum:

  1. sen geri zekalı falan mısın. bende erzurumluyum ama ortada övünülecek bi durum göremedim tşak geçmişler sanki.

    YanıtlaSil
  2. 850 kişilik bir istihdamda, o kadar şehir varken doğu anadolu bölgesinde istanbul sermayesinin Erzurum'u tercih etmesini, çalıştırdığı 850 kişiye sektörel eğitim vermesinde, Turkcell gibi uluslararası bir iletişim sermayesinin bölge gençliğine olan inancında övünülecek durum göremiyorsan geri zekalılık konusunda aynaya bakmanı tavsiye edeceğim. Ha, reklamdaki bardağın Erzurum ağzını kullanmasını (senin deyiminle) taşak geçme olarak görüyorsan o da senin aşağılık kompleksindir, bir psikoloğa görünmeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. BİR ARA BU REKLAMI GÖRMİYİNCE ÜZÜLDÜM ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL BİR REKLAM

    YanıtlaSil
  4. Turkcell Erzurum'un en büyük işvereni oldu. Bütün işlerin İstanbul'da toplanması sorunlarımızın bir çoğunun esas kaynağıdır. Helal olsun Turkcell ve bunu takdir etme olgunluğuna sahip özgür beyinler.

    YanıtlaSil

Türkçe kullan ey millet, dilinden utanma olma illet!

Türkçe yazım kuralarına riayet etmeniz, yazdıklarınızın daha anlaşılır olmasını sağlar.
Türkçe her yerde Türkçe'dir, kağıt üzerinde de internet sitelerinde de.
Türkçe yazım kurallarına bir göz atsam iyi olur diyorsanız bu bağlantıyı tıklayınız.