Kısa dalga yayın

15.03.2009

Takvim Gazetesi'nin sitesi niye engellenir?

Valla cevabını ben de bilmiyorum, bir bilen vardır diye soruyorum. Savaş Ay'ın Levent Kırca ile ilgili bir yazısını okuyayım dedim fakat işte sonuç:
KDZ.EREĞLİ 1. SULH CEZA MAHKEMESİ,27/02/2009 tarih ve 2009/62 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.
diyor açılış sayfası. Mahkeme kararı varsa bir şikayet de söz konusudur demek ki. Hayırlısı diyeceğim ama neyin hayırlısı? İşin ilginç tarafı bir basın kuruluşunun internet sitesi engelleniyor...
Bir şeyi  daha merak ettim şimdi: Acaba Takvim Gazetesi baskıları da bayilerden toplanıyor mu?
Artık el insaf demek bile yetmiyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkçe kullan ey millet, dilinden utanma olma illet!

Türkçe yazım kuralarına riayet etmeniz, yazdıklarınızın daha anlaşılır olmasını sağlar.
Türkçe her yerde Türkçe'dir, kağıt üzerinde de internet sitelerinde de.
Türkçe yazım kurallarına bir göz atsam iyi olur diyorsanız bu bağlantıyı tıklayınız.